Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2009 23:24 - The Beatles - Let It Be [превод]
Автор: letusentertainyou Категория: Други   
Прочетен: 3978 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2009 14:12


The Beatles - Let It Be

When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness she is standing right in front of me,
speaking words of wisdom, let it be.

Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.

And when the broken hearted people living in the world agree,
there will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is still a chance that they will see,
there will be an answer. let it be.

Let it be, let it be, .....

And when the night is cloudy, there is still a light, that shines on me,
shine until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.

Let it be, let it be, .....


The Beatles - Нека бъде

Когато се озова сред проблеми, светата майка идва при мен,
с мъдрите си думи, нека бъде.
И в момент на тъмнина, тя стои точно пред мен,
казвайки мъдри думи, нека бъде.

Нека бъде, нека бъде, нека бъде, нека бъде.
Шепнейки мъдри думи, нека бъде.

И когато хората с разбити сърца в света се съгласят,
ще има отговор, нека бъде.
Това че те може да са разделени е все още шанс да видят
че ще има отговор. Нека бъде.


И когато нощта е мъглива, все още има светлина, която ме озарява.
Свети до сутринта. Нека бъде.
Събудих се от звуците на музиката, светата майка идва при мен,
говорейки тези мъдри думи, нека бъде.

Нека бъде, нека бъде.



by Mimi
 


Тагове:   превод,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: letusentertainyou
Категория: Други
Прочетен: 1388898
Постинги: 48
Коментари: 691
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930